Ez a számláló a poszt nézettségét mutatja. Mindenképp olvasd el ezt a posztot a részletekért.

Hirdetés

HTML

Greenpeace

„A nagy változások kezdetben lehetetlennek, utólag pedig elkerülhetetlennek látszanak.” Bob Hunter, Greenpeace-alapító

Címkék

#FreeTheArctic30 (5) 1% (3) 2 (1) 4-D (1) 40 születésnap (4) adatok (1) ADHD (1) adó (3) adomány (4) afrika (10) agrár (16) agroecology (1) agrokemikália (1) agyműködés (1) akció (60) aktivizmus (120) állatok (57) almásfüzitő (5) álom (1) amerika (6) amflora (1) anekdota (15) antarktisz (2) antizöldek (12) apple (8) Arctic (1) arctic sunrise (2) Arctic Sunrise (3) árvíz (1) arzén (1) atom (12) atomenergia (89) auchan (4) audi (1) autizmus (1) autó (7) autók (1) balaton (3) bálna (14) bányászat (2) basf (3) Bayer (2) bayer (1) béke (12) beporzó (1) bhopal (2) bicikli (20) biodiverzitás (8) biogazdaság (1) biomassza (2) bioszféra (2) bíróság (8) bob (3) bohóc (1) bojkott (7) börtön (6) BP (1) bp (6) brazília (3) bulvár (2) bűn és bűnhődés (5) burgonya (1) cancun (3) cannes (1) Chevron (1) cián (7) civil (10) civilek (2) climate rush (1) co2 (9) COP (1) COP19 (2) cop 17 (1) csapvíz (1) csávázás (1) csávázószer (1) csernobil (3) ddt (2) delfin (1) déli-sark (3) déli-sarkvidék (2) demokrácia (18) demonstráció (16) detox (8) diszlexia (1) ecological farming (2) EFSA (1) egészség (33) éghajlat (1) egyetem (2) elektronika (2) élelmiszer (31) életmód (47) élménybeszámoló (1) energia (16) energiapolitika (1) ensz (5) epeat (1) erdő (35) erőszakmentesség (2) esperanza (4) északi-sark (8) északi-sarkvidék (16) Északi-sarkvidék (1) EU (4) eu (1) európa (1) európai bizottság (1) Európai Unió (1) európai unió (29) exxon (5) ExxonMobil (1) fa (1) facebook (6) felmelegedés (2) félrevezetés (10) feminizmus (4) fenntarthatóság (1) film (2) finn (1) fipronil (1) Fluorid (1) fogyasztás (11) fogyasztóvédelem (1) föld kizsegerelése (1) fsc (1) FSZB (3) ftalát (1) fukusima (16) gazdaság (7) gazprom (6) Gazprom (5) génmódosítás (7) globalizáció (3) gmo (30) GMO (1) google (2) greenpeace töri óra (15) grönland (1) gyerekek (12) gyomirtó (2) háború (3) hajó (2) hajók (27) halászat (25) halászot (1) hatalom (3) háziméh (1) hazugság (3) higany (1) hulladék (22) hülyeség (4) hülyülés (8) húsfogyasztás (10) idegrendszer (1) indián (1) interjú (1) IPCC (2) ipcc (1) iroda (10) isten (1) Isten (2) it (10) IUCN (1) ivóvíz (2) játék (2) jegesmedve (7) jégminumum (1) jog (5) jó dolgok (70) kampó (1) kanada (1) kappel (1) karácsony (1) kárpátok (1) katasztrófa (53) kép (35) kiadvány (1) kibocsátáscsökkentés (3) kína (5) kishantos (1) kistermelői rendelet (6) klíma (97) klímacsúcs (1) klimaklub (1) klímaváltozás (24) klón (1) klórpirifosz (1) kommunikáció (23) könyv (1) koppenhága (26) korrupció (5) köszönjük (1) közlekedés (12) kumi naidoo (29) kutatás (2) lélek (4) lengyelország (1) Lengyelország (1) levegő (14) levego (1) levél (1) logó (1) magány (1) magyarország (1) maszatos (3) maszatos adatok (4) mecsek (1) média (17) megmondás (32) megoldások (45) megújulók (35) méh (3) méhek (19) méhgyilkos (3) méhpusztulás (3) mérföldkövek a világvége előtt (9) mérgek (12) méz (1) mezőgazdaság (20) MIndenség (1) monsanto (23) monyók (2) mozi (4) munkacsoport (2) nato (1) nemzetközi (65) neonikotinoid (1) neonikotinoidok (2) neonikotionoid (2) nők (5) növényvédő (1) növényvédőszer (1) növényvédőszerek (2) növényvédő szerek (1) nyíregyháza (1) obama (3) occupy wall street (2) óceán (3) óceánok (37) ökológiai gazdálkodás (3) ökológiai lábnyom (3) ökopolitika (2) okos hálózat (1) olaj (46) olajkatasztrófa (24) olimpia (1) ólom (1) OMME (1) önkéntes (1) önkéntesség (1) Oroszország (5) ostobaság (18) paks (7) palagáz (2) pályázat (2) papír (3) pártok (5) passzív ház (2) pénz (12) pénzügy (1) PFC (1) pisi (1) piszkos (2) piszkos energia (50) piszkos energiák (1) politika (36) poszméh (1) Prirazlomnaja (3) próféta (1) profit (2) rádió (1) radioaktív (1) rainbow warrior (14) rendőrök (11) rendőrség (2) repülés (2) rezervátum (1) rovarirtó szerek (1) rovar irtó (1) ruhák (1) sajtószemle (4) sark (1) sarkvidék (52) Sarkvidéki Tanács (2) sas (1) semmi különös (35) Shell (2) shell (26) Simon Gergely (1) sitt (1) stoll barbara (1) Sunrise (1) svéd (1) svédország (4) syngenta (2) Syngenta (1) szabadság (12) szeged (7) szegénység (6) szegfalvi (1) szégyelljék magukat (46) szén (16) szén-dioxid-kibocsátás (5) szenvedés (1) szerelem (4) szeretet (2) szex (2) szív (3) szivárgás (1) szolidaritás (1) szt (1) talaj (4) támogatás (14) technológia (62) tél (1) tenger (2) toborzás (4) tokiói kettős (1) tokyói kettős (3) tonhal (4) torony (1) törvény (2) toxic (1) tudatos vásárlás (19) tudomány (16) túlhalászat (1) túllövés (1) túlnépesedés (1) ufo (1) újrahasznosítás (10) újrapapír (4) usa (7) üzemanyag (3) üzemidőhosszabbítás (1) választás (2) vállalatok (8) vásárlás (8) vay (6) védegylet (2) vegetarianizmus (1) vegetáriánus (3) vegyi (1) vegyipar (1) vegyi anyag (1) vegyi anyagok (87) vegyszer (2) vér (1) verespatak (10) veszély (3) vicces (29) vidékfejlesztési minisztérium (2) videó (159) világbank (1) világnap (1) víz (31) vörös szőnyeg (1) vw (1) wall street (3) wikileaks (1) zöldmetál (31) zöldrefestés (5) zöld nyomda (1) Címkefelhő

Friss topikok

Videósáv betöltése...

Cannes-i díj: kreatív erők és környezetvédelem

2013.07.16. 09:07 Toma001

Arin de Hoog - 2013. június 21.

Cannes és a Greenpeace általában nem illenek össze. Ebben az évben azonban a Greenpeace a nyári film- és sajtófesztiválról híres délfrancia városban mutatta meg magát. A Greenpeace nem vonult fel- és alá a Fesztiválpalotában és egy elegáns bűvész-mutatvány szerű felvonulásban sem jelentünk meg felcserélve az Arany Pálmát a Nyilvánosság Szeme díjunkkal. Az az igazság, hogy fizikailag ott sem voltunk. De azért - a másokétól eltérő - kreatív győzelmünkkel bizonyítani tudtuk az állításainkat.

toxic tours.jpg

A weboldal szerint a Cannes-i Oroszlán Díj egy globális skálán szintjelölő pontja a "kreatív kommunikációban elért kiválóságnak". És tényleg: több mint 34.000 kreatív alkotás a legjobb ügynökségektől, kommunikációs szakemberektől érkezett. Ebben az évben a Jótékonysági, Közegészségügyi, Közbiztonsági és Közvélemény-tájékoztatási terület Bronz Cyber Oroszlán díját az a Greenpeace nyerte, amelyik együtt működött a Hello Monday-jel egy olyan oldal - az intothearctic.gp - létrehozásában, amitől mindannyiunknak tátva maradt a szája.

A díj átvételekor Christian Uhlenfeldt a Greenpeace Nordic vezető kreatív munkatársa a következőket mondta: "Teljesen ledöbbentett bennünket az érzékenység és az elismerés mind a közvélemény mind a szakma részéről. A tegnap esti díjtól és a publicitástól, amit generál azt várjuk, hogy még több ember csatlakozzon az amúgy is növekvő mozgalomhoz és tudja meg, hogy mi történik most az Északi Sarkkörön és milyen veszélyek fenyegetik a régiót".

A Greenpeace dániai szervezete örül ennek a győzelemnek, de a világ egy más területi szervezeteinek is van okuk az ünneplésre. A Toxikus Nyaralások Utazási Irodájától (Toxic Tour Travel Agency), amit tavaly indított el a Greenpeace mexikói szervezete, most tudtuk meg, hogy két oroszlánt is elnyertek. A Promo in Activation (Tevékenység-reklámozás) kategóriájában – a Circus DF mellett - kaptak egy bronzoroszlánt a környezeti PR (Environmental PR) kategóriájában, és egy még nagyobb elismerést, az aranyat is.

A vízszennyezéses kampány munkatársa, Pierre Terras vette át a díjat: "A Toxikus Nyaralások Utazási Irodájával a mexikói vízszennyezés szörnyű helyzetével kapcsolatos ismereteket tudunk átadni. Ez az aranyérem nagy elismerése a kreatív munkának Mexikóban, de ettől még sajnos a folyamatos toxikus ipari szennyezések még fenyegetik a közösségeket és a vízforrásokat az egész déli féltekén."

Tavaly a Greenpeace a DDB Paris segítségével elnyerte az Ezüst cyber oroszlánt és több Bronz rádió oroszlánt is. 2011-ben ezüst oroszlánt kaptunk az illusztrációkért. 2009-ben egy bumerángot ábrázoló kép nyerte el az outdoor arany és egy bronz sajtódíjat. Valójában az Advertolog szerint a Greenpeace sok területről kapott elismerést többféle problémakörben 1987 előtt Cannesban.

Ki győzött 1987-ben?

Egy erős, időtlen kisfilm az atomenergia ártatlan áldozatairól David Bailley rendezésében.

Közben a jövőre nézve a Greenpeace-nél a gondolkodók továbbra is arra hajtanak, hogy megtalálják az új, kreatív és hatásos módjait az információ továbbításának. Díjat nyerni nagy dolog, de a cél mindig az emberek életének a megváltoztatása. Díjak Cannes-ból ide vagy oda, nem végezhetjük a munkánkat csak a saját kedvünkre.

http://www.greenpeace.org/international/en/news/Blogs/makingwaves/the-creative-forces-behind-environmentalism-l/blog/45677/

fordította: Margit

 


Szólj hozzá!

Címkék: kommunikáció videó cannes jó dolgok vegyi anyagok

A bejegyzés trackback címe:

http://greenpeace.blog.hu/api/trackback/id/tr15406557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.