Greenpeace Magyarország

A Greenpeace Magyarország politikailag és anyagilag független környezetvédő szervezet, része a több mint 55 országban jelen lévő Greenpeace-irodák hálózatának.

Látványos, bátor és békés eszközökkel hívjuk fel a figyelmet a környezeti problémákra, és azok megoldásaira. Egy élhető és békés jövő érdekében dolgozunk itthon és a nagyvilágban.

Függetlenségünket és szabadságunkat az biztosítja, hogy nem fogadunk el támogatást államoktól, politikai pártoktól és cégektől. Működésünk kizárólag olyan magánszemélyek adományainak köszönhető, mint te!

Munkánkat a http://greenpeace.hu/tamogass oldalon keresztül támogathatod. Adószámunk: 18178883-1-42. Köszönjük!

Friss topikok

Dominic Monaghan Greenpeace Magyarország fan

2011.03.01. 10:55 Schmidt Gergő

 

Szombat reggel, internetezés közben, szokás szerint eljutottam a Greenpeace Hungary Facebook oldalunkra is, és érdekes felfedezést tettem. Megláttam ugyanis a véletlenszerűen megjelenő, 6 rajongót megjelenítő panelben Dominic Monaghannak – a Gyűrűk Ura és a Lost c. sorozat egyik sztárjának - nevét és képét.

 

Ez önmagában még nem nagy ok a kíváncsiságra. Gondoltam, hogy bizonyára egy Greenpeace és Dominic Monaghan rajongó létrehozott egy hamis profilt és minket is 'like'-olt. Azért én mégis rákattintottam, hiszen kitudja, egy hobbittól elvárnánk, hogy környezetvédő legyen. A profil publikus része egészen hihetőnek nézett ki, nem volt irreálisan sok vagy kevés ismerőse, de más kirívó dolog sem, ami megerősítette volna bennem, a valótlanság gyanúját.


 

Ezen felbuzdulva – rendkívül kreatív módon – segítségül hívtam a Google-t. Begépeltem a Dominic Monaghan, valamint a Greenpeace szavakat, majd megvártam a 0,58 másodpercet, hogy megoldja a rejtélyt. Az eredmény több volt, mint érdekes. Egymás után sorakoztak az interjúk, amiben Trufa a Greenpeace tagokkal való megismerkedéséről beszél. Most ezekből szemezgettem nektek, az első az Extra c. magazinból, a második a nálunk is megjelenő Metró napilap Brit verziójából származik.


 

,,I’ve been hanging out with people who work for Greenpeace in Los Angeles. They were telling me that the size of eleven football pitches of rain forest are destroyed every single day. And don’t come back. This is something that will eventually end up killing us.”

(Extra)


 

Los Angelesben együtt lógtam olyanokkal, akik a Greenpeace-nek dolgoztak. Ők mondták nekem, hogy 11 football pálya nagyságú őserdőt pusztítanak el minden egyes nap. És ezek nem térnek vissza. Ez egy olyan valami, ami végső soron végezni fog velünk.


 

,,So I started hanging around with them more and got involved. Once you become CarbonNeutral there are more things you can do. You can recycle, and there are a couple of old trees in danger of being cut down in LA that I'm keen on trying to save.”

(Metro.co.uk)


 

Szóval így kezdtem velük lógni és mindinkább a részévé válni ennek. Ha egyszer széndioxid semleges leszel, akkor sokkal több dolog lesz, amit megtehetsz. Tudsz újrahasznosítani, és persze ott van egy csomó idős fa, amiket a kivágás veszélye fenyeget Los Angelesben, ezeket én megpróbálom megmenteni.


 

Monaghan beszél arról is, hogy a kezén látható Tree azaz Fa tetoválása is erre az elköteleződésére utal.

Mindenesetre üdv a csapatban Dominic, és ne fogd vissza magad, ha azokról a fákról van szó! :)


 
Schmidt Gergő

 


1 komment

Címkék: média mozi erdő aktivizmus jó dolgok

A bejegyzés trackback címe:

https://greenpeace.blog.hu/api/trackback/id/tr962691968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rézkalapács 2011.03.01. 11:46:47

Nem csak ő, itt van még egy csomó zöld celeb:
think.transindex.ro/?p=6625
süti beállítások módosítása