A Greenpeace tegnap egy bátor és bonyolult akciót hajtott végre a Forma-1 Shell Belga Nagydíjon: a földön, a lelátókon és a levegőben szembesítette a Shell VIP ügyfeleit és a világot a vállalat piszkos sarkvidéki terveivel.
A Greenpeace nem magát a Forma-1-et támadta: úgy gondolja, egyszerűen itt az idő leválasztani a sportot sportszerűtlen szponzoráról.
Hogy zajlott az akció? (A videót Supercarsound és a Greenpeace készítette.)
És hogy kell meghekkelni 150 euróból egy több száz millió eurós sport- és PR eseményt? Így:
A Shellnek ez a videó nem tetszik, ezért leszedette a Youtube-ról, most ismét látható a vimeo-ról.
Miközben a verseny előkészületei tartottak, az érintett országok egyikeként a finn kormány deklarálta az Északi-sarkvidék védelmének fontosságát és kormányhatározatban fogadta el progresszív sarkvidék stratégiáját.
Ha még nem tetted, aláírhatod a petíciónkat itt: www.sarkvidek.hu