A Greenpeace és a Facebook között már hosszú ideje húzódik a legnagyobb közösségi oldal zöldebbé tételéről szóló vita. Mint azt korábban már megírtuk, a Greenpeace hónapok óta próbálja rábeszélni a Facebook vezetőit, hogy a széntüzelésű erőművek által előállított energia helyett megújuló energiaforrásokat használjon a szervereik működtetéséhez. A tavaly elindított „Unfriend Coal” kampányunk most talán egy újabb nagy lépést tett előre.
A Greenpeace International igazgatója, Kumi Naidoo nemrég egy, az interneten élőben figyelemmel kísérhető beszélgetésen vett részt Randi Zuckerberggel, a Facebook marketing igazgatójával. A meglehetősen jó hangulatú interjún szó esett a szociális hálózatokról, a klímaváltozásról és egy vadiúj pólót is bemutattak (külön érdekesség, hogy az új „Unfriend Coal” kampányos ruhadarabokhoz a Facebook dolgozói ingyen hozzájuthatnak).
Csatlakozzatok az „Unfriend Coal” kampányhoz itt. (Egy „like” vagy „tetszik” gombbal :) )